субота, 25 Вересень, 2021
pluken
Головна / Новини / Українські телеканали звітували про контент новин перед «ДНР»
Фото: facebook.com/Зорян-Шкіряк-Zoryan-Shkiryak
Фото: facebook.com/Зорян-Шкіряк-Zoryan-Shkiryak

Українські телеканали звітували про контент новин перед «ДНР»

Share Button

Днями сайт «ОРДіЛО», який контролюють представники волонтерської організації «Миротворець», оприлюднив вміст поштової скриньки співробітниці так званого «міністерства інформації» самопроголошеної «ДНР» Тетяни Єгорової. Викладений у мережу архів містить скріншоти листувань електронною поштою між Єгоровою та журналістами. У листуванні обговорюють питання надання акредитації журналістам з України, Австрії, Німеччини, Британії, Франції та інших країн. В деяких листах представники українських каналів нібито обговорюють з Єгоровою майбутні телепередачі. Про це POLUKR.net дізнався з сайту «Детектор медіа».

За однією версією, його виклали хакери, за іншою – сама Тетяна Єгорова. У листуванні згадано, зокрема, телеканал «Донбас» і ведучого програми«Человеческий фактор» Сергія Карпія, який нібито затверджував свої репортажі з працівницею «ДНР». Видання «Апостроф» із посиланням на блогерів Мирослава Олешка та Alex N Alex Noyt пише, що листування може свідчити й про узгодження Сергієм Карпієм із Тетяною Єгоровою сюжетів телеканалу «Україна».

Джерело: apostrophe.com.ua
Джерело: apostrophe.com.ua

Згодом у мережу також виклали вміст зламаної поштової скриньки російського журналіста Леоніда Муравйова, якого СБУ вислала з України в березні 2015 року, після чого, він, імовірно, продовжував тісно співпрацювати зі своєю колегою Марією Столяровою – креативним продюсером «Подробностей недели» на телеканалі «Інтер» (продакшн НІС).

Листування датовано травнем 2015 року.

«Детектор медіа» зазначає, що листування може «фактично свідчити про те, що Марія Столярова через Леоніда Муравйова звітувала про контент новин НІСу перед «органами безпеки» так званої «ДНР».

18 лютого 2015 року Муравйов купив авіаквиток до Києва, про що повідомив Марію Столярову. Тодішній креативний продюсер «Подробиць тижня» у відповідь надіслала йому скан-копію листа ТОВ «Національні інформаційні системи» на адресу Держприкордонслужби, в якому йшлося про те, що Муравйов «працюватиме редактором програми «Подробиці тижня».

Джерело: detector.media
Джерело: detector.media

21 лютого 2015 року Муравйов підготував для Столярової текст-синхрон для передачі про Мар’їнку. Відтоді почалася активна співпраця Муравйова та «Подробностей недели».

Джерело: detector.media
Джерело: detector.media

У березні 2015 року Муравйова вислали з території України із забороною в’їзду на 5 років. Однак це не завадило російському журналісту й надалі співпрацювати з «Інтером».

Робота відбувалася за простою схемою. Столярова надсилала Муравйову тему сюжету або Муравйов пропонував свою. Далі спільно з «акредитованими» на території «ДНР» журналістами сюжет готували до випуску. Після того, як усі тексти були готові до начитки, Муравйов відправляв їх Тетяні Єгоровій, представниці «міністерства інформації» «ДНР». Якщо зауважень від Єгорової не було або після внесення коректив від неї, Муравйов передавав фінальний варіант тексту Столяровій для озвучування сюжету. Увесь цей час Муравйов, найімовірніше, перебував на території «ДНР».

Таке листування між Муравйовим, Столяровою та Єгоровою тривало до кінця жовтня 2015 року. Схоже, що з «міністерством інформації» «ДНР» узгоджували кожен сюжет про події на окупованих територіях, який виходив у «Подробностях недели».

Робота над сюжетами для «Подробностей недели» була не єдиним спільним проектом російських журналістів і керівництва телеканалу «Інтер». Муравйову замовляли чорнушні відеоролики проти екс-прем’єр-міністра України Арсенія Яценюка, народних депутатів Княжицього, Пашинського, Авакова, Мартиненка.

На початку вересня 2015 року Столярова надіслала Муравйову напрацювання щодо створення політичної реклами для лідера «Партії простих людей» Сергія Капліна і водночас опис «вектору рекламної компанії» Опозиційного блоку. Крім того, Столярова та Муравйов обговорювали процес створення політичних рекламних відеороликів для лідера київської організації «Опозиційного блоку» Олександра Пузанова.

У листопаді 2015 року активне листування між Столяровою і Муравйовим припинилося.

Столярову депортували з України в лютому 2016 року. Причиною стало те, що 21 лютого в програмі «Подробиці тижня» на каналі «Інтер» вона використала нецензурну лексику. Інцидент стався під час прямого ефіру, коли журналістка Олена Зоріна спілкувалася з родичами загиблих на Євромайдані.

Джерела: detector.media, ordilo.org, pravda.com.ua

Share Button

Також перегляньте

Фото: POLUKR.net / Андрій Поліковський

Відновив роботу пішохідний пункт пропуску на українсько-польському кордоні

Сьогодні опівночі відновив роботу пункту пропуску «Шегині-Медика» на кордоні з Польщею у Львівській області, в …

Напишіть відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.